کلاس های فوق برنامه دبستان هدی

کارگاه نیک زی:

در این کارگاه یادگیری عمیق و یادگیری همه جانبه جایگاه ویژه ای دارد. در این نوع یادگیری تاکید بر درگیر شدن دانش آموز با موضوع و ایجاد انگیزه درونی برای او از طریق برانگیختن هیجان ها و حس کنجکاوی اوست. چنین یادگیری نه تنها بر میزان آموخته های فرد به میزان قابل ملاحظه ای تاثیر دارد، بلکه به دلیل جذابیت در نحوه ارائه، با کمک آن میتوان محیط یادگیری را برای بچه ها بهبود بخشید و ایشان را در مسیر خلاقیت و پیشرفت قرار داد.

کارگاه های نیک زی با در نظر گرفتن چنین رویکردی و با هدف کمک به گسترش توانایی های فکری دانش آموزان با هر پیش زمینه اجتماعی و اقتصادی در نقاط مختلف ایران اسلامی به صورت بومی در موسسه نیک زیست فردا طراحی و تولید شده است.

این محصولات ویژه دانش آموزان دبستانی است. در اجرای هر محصول بچه ها با طی مراحل جذاب و گیرادر قالب یک سناریو به سمت اهداف یادگیری مورد نظر هدایت میشوند.

کارگاه دانا:

در این کارگاه دیگر مفاهیم علمی و به صورت مفاهیم پیچیده و ورای زندگی روزمره در نظر کودکان جلوه نخواهد کرد.

در دانا یادگیری پدیده های علمی و بازی با ماهیت علم، از طریق محیط طبیعی و وسایل و مواد و اتفاقات روزمره کودکان میباشد.

موسسه دانا یعنی: بازی با علم، در دانا قوانین علوم همان قانون طبیعت در قالب یک بازی کودکانه است.

 

کلاس رشد حرکتی:

برگزار کننده کلاس های ورزشی متناسب با رشد حرکتی در مهدها و مدارس، شامل کلاس های رشد حرکتی بازی محور، احیای زنگ های ورزش با بازی های حرکتی به صورت علمی تخصصی با طراحی محیط های آموزشی ایمن و متناسب با رشد حرکتی کودکان و دانش آموزان در سنین مختلف در مهد ها و مدارس

لگواجوکیشن:

ایجاد هیجان در دنیایی که تکنولوژی، دانش آموزان را خیلی زود به فضاهای لذت بخش میبرد، سخت و سخت تر شده است. از این رو بهترین روش برای مجذوب کردن نوجوانان قرن 21 درگیر کردن آنها در فعالیت های دستی، خلاق و حل مسئله است.

وقتی دانش آموزان را مسئول حل مشکلات زندگی واقعی کنیم، ابزاری در اختیار آنها قرار داده ایم که بتوانند راه حل های منحصر به فرد خود را ارائه دهند و از روش های خود در جهت یادگیری استفاده کنند.

این طرح درس ها تلاش میکند تا کنجکاوی طبیعی و میل کودکان به کشف و خلاقیت را زنده نگاه دارد.

موسسه الگوی آموزشی ساخت و اندیشه یکتا نماینده انحصاری لگواجوکیشن با بهره گیری از طرح درس های استاندارد بین المللی اقدام به برگزاری کلاس های لگو در سراسر ایران مینماید.